Zwroty i reklamacje

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    1. Usługobiorca/Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: contact@triples.pl lub też pisemnie na adres: ul. Przasnyska 9/121, 01-756 Warszawa.
    2. Konsument ma możliwość skorzystania ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, udostępnionego przez Sprzedawcę. Formularz odstąpieni od umowy znajduje się w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
    3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
    4. Usługodawca/Sprzedawca zwraca kwotę uiszczoną przez konsumenta tytułem zapłaty (w tym cenę Produktu oraz koszty najtańszej formy dostawy Produktu do konsumenta) w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez konsumenta od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wskaże inny sposób.
    5. Koszty odesłania Produktu przez Konsumenta do Usługodawcy/Sprzedawcy nie są zwracane.
    6. Termin (14 dni) czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia odbioru Produktu przez Konsumenta, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia.
    7. Usługodawca/Sprzedający po otrzymaniu od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od zawartej Umowy, potwierdzi Konsumentowi fakt otrzymania oświadczenia, przesyłając potwierdzenie jego odbioru na adres poczty elektronicznej konsumenta.
    8. Odstąpienie od umowy jest niemożliwe w przypadkach o których mowa w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014. poz. 827 z późn. zm.) tj: (1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    9. W przypadku odstąpienia przez Konsument od Umowy Sprzedaży w trybie niniejszego rozdziału, Konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą na podstawie art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w zw. z art. 471 k.c., za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania przez Konsumenta w tym noszenie i używanie Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu w postaci jego przymierzenia lub używania.
      1. W przypadku zmniejszenia wartości Produktu na warunkach określonych w pkt. 9.9 Sprzedawca poinformuje Konsumenta o kwocie odszkodowania za wyrządzoną szkodę, przesyłając do Konsumenta oświadczenie razem z protokołem odbioru Produktu z wyszczególnieniem wykrytej szkody i kwoty odszkodowania.
      2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potrącenia kwoty odszkodowania za zmniejszenie wartości Produktu z kwoty zwracanej Konsumentowi w wyniku odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

W PRZYPADKU ZWROTU PROSIMY O JAK NAJSZYBSZE ODESŁANIE TOWARU NA ADRES: ul. Przasnyska 9 m 121, 01-756, Warszawa. Najlepiej w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. 

* w celu zapisania FORMULARZA ZWROTU TOWARU przeciągnij poniższy plik na pulpit